emapps-eesti

esmaspäev, veebruar 19, 2007

Suvekool 2007

Romana annab teada, et pärast läbirääkimisi Mariaga on lepitud kokku, et eMapps´i suvekool toimub seekord Poolas, Toruni linnas. Kuupäevad on järgmised:

3. juuni saabumine
4.-7. juuni suvekool
8. juuni kojusõit

Osavõtjatena soovitakse esialgse info kohaselt näha igast riigist nelja inimest:

koordinaator
mõlemast koolist üks õpetaja
üks "techi"

***

Andke palun Aimurile teada, kellele nimetatud kuupäevad sobivad. Ma usun, et võimaluse korral saab kindlasti osavõtjate arvu suurendada paari lisakoha võrra.

3 Comments:

  • Mulle sobib.

    By Blogger Rivo Zängov, at 3:06 PM  

  • Meile Margega sobib ka mõlemale. Kui võimalik, tuleks koos. Kui ei, läheb seekord Marge.

    By Blogger nele klopp, at 4:41 PM  

  • Ma ei saa kahjuks oma võimalustes väga kindel olla, sest pedas on sellel ajal sess, ning ma ei tea kas mul satub ka sellele vahemikule eksameid.
    Kuna nagunii ainult ühte "techiet" oodatakse, siis pakun et Rivo võiks minna, kui talle sobib.

    By Blogger Unknown, at 11:07 AM  

Postita kommentaar

<< Home